Wednesday, February 3, 2010

me-boys are stupid-married

Salam….

Nak update sikit blog ni….hari tu nak update…p ala2 malas-badan-tak-sihat-mood-tak-baik…hehehe…aku nak story cket ar pe yang jadi for the past few week…errr?...ah pep e jelah…asalkan akku citer hehehe…blog aku…aku punyer suke ar nak tulis pe…=P

I’m getting married…

Alkisah…

Mohamad Nor Fakhrullah : so what are going to do after that?

Me: Kahwin kot…senang citer

Mohamad Nor Fakhrullah : SERIOUSLY?!

Me: Parent’s choice.

Beberapa puluh minit berlalu….

Me: Fa?

Mohamad Nor Fakhrullah : Ya Allah, betul ke ni?

Me: Fa percaya ke?...

The rest is history…

Sungguh la aku gelak masa tu…..klu boleh nak terguling memang aku dah terguling masa tu….macam mana la dia oleh percaya aku nak kahwin……sungguh la mamat tu….hehehehe….

Hari Yang Sama…

Me : salam sis…I’m getting married

Lusiana : Wasalam…sis?

Me : Yeah..

Lepas tu dia call…..kelam kelibut aq jawab….yelah….aku ngah tengok tv tue….nasib baik tak tersepak bucu meja…huhuhu…konon buat suara sedih habis la tu…kikkiki…lusi plak gaya percaya habis la….adeh……aku plak menipu memang convincing gler…hahaha…..aku suh die call balik malam tu….malam tu dia call balik…..dah la time tu aku tengah gosok baju…sib bek aq sorang je kat dalam bilik gosok…klu tak mau budak lain plak ingat aku nak kahwin…haru!...hehehe…lusi memang tak ble bla la…adeh….aku yang menipu ni pun tak pikir sampai situ…hehehe…aku tanya dia whether she already want to hang up the phone..Then she said yes…because I want to tell her something..i warned her not to yell…she said..o-kkkaaayyyy…..aq tarik nafas dalam-dalam….”Lusi. kita tipu jer”….memang lusi terkedu la….aku dah tengah tahan gelak dah masa tu….”ARRRRRRRGGGGGHHHHH”….sungguh la aku lupa nak cabut earphone aq….pecah cochlea aku!...hahaha…ngamuk sakan dia…kikikiki…aku plak gelak sakan….hahahaha….

Yang menjadi mangsa aku : Syafiqah and Kak Aisyah…

So sorry you guys…..hehehe

Boys Are Stupid..

22_0L.jpgBoysAreStupid.jpg51tLkohqCaL._SL500_AA280_.jpg


Ni aq letak kat facebook aku….dan aku tag semua friends aku termasuk la lecturer bio aku…..hahaha…niat?...saje jer…tibe2 plak time tu kepala boleh teringat pasal gambar ni..cari kat google plak memang on the spot dapat…aku apa lagi….nak tengok reaction macam mana….sesungguhnya….men’tag’ lecturer aku bukan tindakan yang bijak….hahahahaha….skemanya ayat ko mira….hehehe….dah la hari tu tak dating seminar dia…ponteng kuliah die ada la nak dekat 5 kali….dah la plak petang tue time aku tag die…die tengah online…adehhhh….demam panas aku malam tu…hehehe…pagi masa informatics baru aku untagged die…mau die cari nama aku kat dalam MIS…hahaha…time informatics tue…memang aku gelak la baca comments…hehehe…though there are comment yang memang menusuk kalbu menikam jiwa…demam balik aku…adehhhh….

Petang ni aku tak pergi kelas petang..badan rasa nak demam…pasal comment tu la…besar nyer impact dia dalam hidup..baru dia cakap macam tu dah badan panas…mood rosak…klu dia marah?....mau menangis aku…masuk class math and buat quiz vector tadi aci semput je…breakfast minum air je..makan tak….tak de selera…tengahhari makan jambu and minum air teh o ais..baguih la tu mira…campuran yang baik dan berkhasiat sekali…dah tau badan tak sihat..minum ais lagi…makan nasi pun tak….adeh….petang ni dah selesai basuh kain sebakul..jemur pun dah…..siap basuh telekung lagi…asal ade je bende nak basuh…selagi tu nak basuh…mood tak baik punyer pasal…baca Hlovate pun aci skip jer part yang rsa best…aiseh…btol la mood tak baik..tengah taip ni pun….badan rasa panas…diarrhoe plak tadi…roommate aq rilek jer…” ko dapat E.coli kat mana tadi?’..hampeh nyer roommate…!hehehe….

K la….nak gerak dulul…t senang-senang…..aq update lagi…

K

Gerak dulu…salam…

0 comments: