Sunday, May 9, 2010

aku perlukan..

Dengan nama Tuhan yang Menciptakan..
Salam dan selawat atas junjungan mulia, Nabi Muhammad s.a.w..
Salam dititipkan juga buat para sahabat, para anbiya, mujahid(ah)..
Alhamdulillah..

tidak banyak yang ingin aku lakarkan dalam kanvas blog ku ini, hanya luahan rasa buat hati yang semakin lemah...



Ya Illahi, kurniakan aku


 Ikhlaskan aku dengan ketentuanMu, Ya Rahman...



Sabarkan hatiku dalam menghadapi ujianMu, Ya Latiff..


kurniakan aku dengan keredhaanMu..

Ya Rahman, Pemilik Nyawaku...


aku ingin bebas dari belenggu masa lalu..



Ya Illahi..Jangan tinggalkan aku...




1 comments:

sherasan said...

salam ukhti, insyaAllah, u can do it..Allah ada dan sentiasa mendengar apa yg hamba2NYA mahukan.
jgn ptus asa ye ukhti, itu bukan sikap org muslim..(pesanan 2k dri sendri)
~anyway, best bila kita bersama. i learned a lot~