Monday, August 2, 2010

Maaf...

Salam..

Aku minta maaf...

MAAF..

Sangat minta maaf..

I'm really SORRY..

Tak sepatutnya aku melakukan itu..

walaupun benda itu telah berlalu.. maaf kerana aku menceroboh ke dalam kisah silammu..

kisah yang agak pahit buat dirimu..

bila aku baca kembali..

aku K.E.L.I.R.U ...

sangat.

tidak sepatutnya aku menjadi sebegitu..

kerana

aku tahu apa yang terjadi, kerana kau sendiri menceritakannya..

tapi.

bila aku baca kembali.

aku keliru.

maaf.




Have Faith,

May Allah bless,

Salam alaik..

5 comments:

Anonymous said...

To Mira : Takpe, I maafkan you. :P

amira^syafiqah said...

To halmie> not you la..perasan! :P

Anonymous said...

To Mira : I know. Terrer ! :P

your sis said...

s.e.d.i.h..
but that teach me a lot.

amira^syafiqah said...

my sis> sedih? why?