Sunday, December 5, 2010

update

Salam alaik.

Untuk cuti semester pertama ini. Aku akan jarang untuk update blog atau fb. Sebab? rumah aku tak ada internet connection dan aku takde broadband. Ini pun pinjam abah aku punya broadband. So, apa -apa yang penting. contact aku through phone saja. 

Cuti semester ini, aku ingatkan nak cari kerja. Aku ada minta kerja part-time dekat dakwah bookstore tapi tak dapat. sekarang ini aku hanya duduk rumah dan keluar sekali tak sekala. duduk rumah ini bukannya tak buat apa - apa. sekarang ini dah masuk zone mengikut peraturan umi aku. kalau dekat upm tu, takde orang dok marah sekarang ni? umi aku yang berkuat kuasa. wargh~~ sekarang ini pun dah kene start memasak balik. umi cakap dah ok dah. kena praktis sikit lagi biar biasa. to (masukkan nama disini), saya dah start belajar. *senyum*

sekarang ini aku dalam proses menyiapkan cerita Mungkin Ini TakdirNya. mungkin aku akan upload sikit - sikit dekat sini. Cerita ini originally aku buat lepas aku habis spm. and it has been years baru aku publish balik. kalau tak sebab adik aku, Iman Muazzin curah air kat laptop dulu. Mungkin cerita ini dah nak habis dah kot. sebab aku dah tulis banyak jugak dalam laptop tu tapi tak upload. disebabkan kemalasan dan tak ada idea nak menulis balik. jadi aku biarkan cerita tu tergendala sampai la aku cuti sem ini. 

dalam cuti sem ini jugaklah. ada jugak kenalan - kenalan blog yang dah start buat cerita sendiri. contohnya, macam kawan aku sorang ni. click here. siap tulis dalam english lagi tu! tabik la. 

 rasanya kat sini je dulu. any update. InsyaAllah aku update.

Have faith,
May Allah bless,
Salam alaik.

sakit kepala? syafakallah. 

0 comments: