Wednesday, October 20, 2010

Aku hanya mampu tersenyum

Aku tak sangka, masalah yang sama kembali mengintai salam buat kali ke dua. dulu di matrikulasi, aku juga mempunyai masalah yang sama. heh.

aku hanya menjaga hal diri aku sendiri.

ada aku kacau orang? tak de.

ada aku pukul orang? tak de.

ada aku buat dajal kat orang? tak de.

aku hanya menjaga tepi kain aku sendiri.

senyap bila rasa tidak perlu untuk bersuara.

dulu semasa di matrikulasi, tidak la sebegini akhirnya, kerana di matrikulasi dulu aku tak rapat dengan sesiapa. jadi, tiada siapa berani tegur aku sebab takde ada yang rapat dengan aku.kira2 2 bulan sebelum tamat semester 1 baru aku rapat dengan class mate aku yang lain.

Ya, aku akui, aku anti-soc. tak pandai bergaul.

ada aku kisah?heh!

sekarang ni, bila aku mula menjadi lebih mesra lain pulak jadinya. =.=''

coursemate aku kata aku dah lain sekarang, dah tak macam amira yang dulu. muka sekarang nampak pucat, asyik pakai sweater je, asyik ponteng kelas and selalu menyendiri.

apakah?

tapi tiada seiapa yang berani, maju setapak ke arahku untuk bertanya. heh, pengecut!

sekarang aku terasa, kerana aku dah ada kawan. jadi, kawan aku ni jelah yang asyik kene tanya sama ada aku ni ada masalah ke?. diorang maybe dah tak lalu kene push. jadi, one night, i've decided to meet up regarding this matter. before that, ada lagi masalah which i refused to say here knowing that i might curse that person.(evil mode)

then, we meet up. there's one friend of mine (can i say was a friend of mine?), she thought she knew everything about me, saying 'dah la mira, orang semua dah tau kau ni macam mana'. at that moment, swear to God, i really want to slap her face! she was acting all knowing and doesn't want to listen to what i said, then jumped to her own conclusion. wtf! who are u to judge me? do you know me well enough?!

guess i didn't mention that i've talked to my abah dan Mr.Snookum regarding this matter.

My abah said : duit kamu ada hilang?
Me : takde. *blur*
Abah : jadi kamu tak rugi apa-apa kan?'
Me : yup. *stil blur*
Abah : dah tu, biar jelah.
Me : *smiling knowing what he meant*

Mr.Snookum : biar je mira, orang macam ni, buat penat je cakap.

Me : *angguk*

after the so-called meeting, i was and still thankful to that person for proved me right that, that person cannot be a sahabat for me. only a friend if i can still call her that after that night. (its an evil talking, suck it up)

i never asked people to understand me. never.

i'm a FREAK.

sure do and proud.

there's few of my course mate says that they doesn't really like my character. wth? kau ingat karakter kau tu bagus sangat. ada aku kacau kau? ada ke? takde kan?  aku just duduk diam2 tak kacau urusan orang lain, tak ngumpat orang lain pun masalah ke? even if i don't like you either, i never say it to anyone. never! go to hell (evil talking)

sekarang ni, aku dah tak kisah dah apa yang diorang nak fikir dan cakap pasal aku. i dont give a damn about it!. (evil talking)

i just smile, knowing you guys are just a bunch of immature, stupid, spoiled brats. get out from my face! (evil talking)

that's it

0 comments: