Wednesday, October 27, 2010

Bila Sakit..

salam alaik.

nampaknya hari ni aku kene hujan lagi. termasuk hari ini dah 5 hari aku kena hujan. asal nak baik je kene hujan. asal hujan je nak baik. (gaya fa). :P

salah satu perkara yang paling aku tak senang time demam ni, SELESEMA! Rabbi! ni yang paling aku tak tahan.  lagi2 kalau dalam kelas. Sekali tarik tu satu kelas dengar. Ganggu orang lain nak fokus dalam kelas satu hal, aku sakit hidung satu hal. aku nak fokus pun satu hal. *sigh*

lately baru aku perasan satu benda. kebiasaanya aku akan demam bila aku ada masalah atau tension. Macam kes dengan coursemate hari tu, aku demam malam tu lepas ym dengan budak tu. ym je pun! =.=''

bak kata Fa, aku ni dah macam Halmie la pulak. Halmie ni akan muntah2 or tak sihat jugak kalau dia ada masalah. Betul la kitorang ni kembar terbalik. *sigh*

dan lagi satu pasal demam ni. tidur punyer la awal, bangun lambat giler! macam hari tu. Alhamdulillah sempat bangun, kalau tak hangus je class pagi tu. badan betul2 nak kene rehat agaknya. tu la, dragged badan tu lama sangat. simpan lama2 biar jadi pekasam. diri sendiri juga yang merana. padan muka! <- nota kepada diri sendiri.

SYAFAKILLAH amira!


exam around the corner. demam demam. =.='

0 comments: