Wednesday, November 3, 2010

Budak master?

salam alaik.

hari ni aku pergi study kat libary dengan linda. study organic chemistry sebab itu paper first and banyak aku nak kene cover balik while linda cover microb. linda punyer gaya nak hafal microb macam nak bagi speech je. haha.

satu meja tu aku punyer sorang. mula2 aku tak perasan. bila baru balik dari cari buku rujukan baru aku perasan meja aku penuh! dengan lappy nyer. dengan bagpack nyer. dengan failnye. dengan kertas segala bagai. dengan pencil casenye. dengan pen and highlughter berterabur atas meja. sah macam budak master tengah buat tesis and stay-away-i-am-doing-my-tesis-and-this-is-my-table. haha. dengan spec skema tue. dengan sweater putihnye. klu aku cakap aku budak master mau orang lain betul2 percaya kot. :P

budak master in the making.




have faith,
May Allah bless.
Salam alaik.

0 comments: