Tuesday, November 2, 2010

Study week

salam alaik.

sekarang ni aku dah masuk study week. baru balik dari rumah semalam lepas umi amik hari sabtu hari tu. oh ye, hari sabtu tu ada volleyball tournament untuk semua kumpulan koku yang amik bola tampar untuk sem ni. kami (aku n kumpulan aku) menang 2 set dari 3 set game. tapi tak dapat masuk semi final sebab dia ikut sistem mata. pe pe pun, aku sangat enjoy main hari tue. sekarang ni dah rindu nak main bola tampar. *sedih*

hari sabtu tue aku balik rumah. MasyaAllah! betapa aku rindu dengan family! rindu dengan umi, abah, iman, kak long and the rest. rindu dengan suasana rumah yang riuh rendah tue. kakak aku yang kat negeri keropok lekor tu pun balik. hehe. so kira lengkap la even sorang dah takde. aku balik pun sebab dah nak exam, minta berkat umi abah. abah kene pergi Ipoh dari semalam sampai rabu. bila balik tu pun tak banyak borak dengan abah coz abah busy. tapi tak pe, dapat tengok muka abah secara live pun dah syukur. *senyum* layan kerenah adik2 aku memang tak pernah habis. iman la especially. *senyum* dengar citer kakak aku pasal usrah dia, pasal benda kat unisza buat aku happy. sungguh! *ikhlas* aku baru perasan, bila aku ada dengan family aku, aku boleh jadi diri sendiri. aku boleh bermanja dengan umi n abah. aku boleh bermanja dengan kak long and kak ya. boleh jadi kakak yang perangai macam budak2 bila menari chicken dance dgn iman dan ayu. boleh jadi kaunselor bila kakak aku citer pasal sesuatu and mintak pendapat. boleh jadi contoh untuk anak dara yang paling pemalas bab2 masuk dapur. boleh tido berjam2 lepas tu kene ceramah sebab bangun lambat dengan umi. i can be myself. pernah sekali aku down sangat2 dan aku tak tahu nak rant kat sapa. out of blue, kak long called cakap dia nak amik. Ya Allah! time tu bersyukur sangat2. bila aku ada dengan family, aku tak payah cerita apa masalah aku. tengok diorang happy, aku pun happy. *ikhlas+senyum*

study week. aku ada 4 paper yang next week. ni jadual aku.
9 November   : Organic chemistry
10 November : Microbiology 1
                       : Titas
11 November : Cell & developmental biology
20 November : General physics

setakat ni satu habuk pun aku tak baca lagi. =.='
tak boleh jadi ni. KENE RAJIN!! ye betul! kene rajin! aku dah buat study plan dah untuk study week ni. insyaAllah, kalau aku follow study plan tue no hal punye. insyaAllah.

dari semalam dah rasa tak sihat. harap sangat aku tak demam. ubat pak cik donut tu bagi tak habis lagi. dah makan ubat okay kot. amin.

Gambate mira!

Fighting!

Have faith,
May Allah bless,
Salam alaik.

0 comments: