Sunday, February 15, 2009

me n my driving class..=P

finally..!!
aku dapat jugak wat lesen..
yg time aku pegi ni nak dgr sal peraturan jln rye..
pergi2 je kat tempat tue..
dah ramai owg dah..
kat citu lak..
ramai yg mak aku kenal..
sudah..
kang aku banyak wat salah or nak wat jenayah pn susah..
kikikikiki..
banyang kan kelas tu for 5 hours!!
damn!!
aku dengar ceramah kat sekolah pun dah tak tahan...
ni lagi ceramah 5 jam!!
mau cair telinga aku ni dengar..
huhuhuhu..
time aku masuk dlm kelas tu..tak ramai ag r...
out of blue!!
aku de nampak sowg hamba Allah ni..
u gotta b kidding me..
its AQILAH!!
aku rasa cam nak peluk jer..
hehehehe..
tak de lah aku rasa cam kne campak kat hutan amazon jer..
kikikiki
insturctor die..
nme..syukri a.k.a Mr.S..
erm..mule2 tu ok ag..
s time goes bye..
lawak die tu..aku mula nek bosan..
same jer..
rehat.....
nak start klas ni..
comp lak wat hal..
n ganti ngan owg len..
Vijay nme'y..
aku rse cam gh dgr taklimat nak selamatkan tebusan jer!!!
hahahahhaha..
die punye lontaran suara tue..
harimau mengaum pun cochlea aku leh tahan..
kikikiki..
aku ngan aqilah dah pancing ikan dah..
huhuhuhu..
byk jugaklah hasil tgkapan kitorg uh..
hehehehe..
yg ak dah pening ngan penjelasan komander vijay tue.
yg aqilah leh plak die ngantok..
seb bek bkn dlm kem tentera..
klu btol2 mau kne denda tido sblah harimau yg dah tak makan 1 kurun..
kahkahkah..
nak habis kelas tue..
dah lambat..
banyak ag yg tak cover.. mmg ktorg gne super sonic r...
tak pun sme ngan tahap reactivity btween fluorine n water..
hehehe..
my comp test will b on nex thurs..!!!!!!!!
wish me luck k...
gotta go....
salam...=)

0 comments: