Tuesday, February 24, 2009

Tak Sangka..

"Sofea..cepatlah cari...kita dah lambat ni..semua dah pergi.."rungut Hafiz...leh lak die tegak wat gaya Tugu Negara kat situ

Mamat ni tak sabar2 lar..tengah cari ar ni..habis die ingat aku tengah wat ape...catwalk show for Tyra Bank ker?...banyak cakap aku balik jer kang...nyampah!

Hafiz masih lagi mencari-cari petunjuk untuk klu yang seterusnyer...Ni mane lak klu ni...pe kes plak susah sangat nak jumpa ni..men cak-cak ker...?...Si Sofea ni pun entah cari ke tak ni...

Ni pe sal plak aku rasa cam nak pitam lak ni....rilek2 Fea...kejap jer lagi....rilek2...task blom habis ni...kot ye pun nak pengsan lepas habis task lar...cool Fea..tahan...

Ni mana lak Sofea ni..senyap jer...jangan-jangan dia dah cabut dulu tak...?..jangan bikin aku panas...Hafiz mengatur langkah mencari Sofea..

"Sofea..Sofea..mana lak minah ni...nyusahkan betul lar...klu tak jumpa dia plak yang hilang.." bebel Hafiz...

Langkah Hafiz terhenti bila dia nampak sekujur tubuh di atas lantai...Aku cam kenal jer baju tue..Tue bukan ker baju....alamak!!

"oi Sofea...Oi...!..bangun2..ko jangan nak wat aku cuak..bangun r.." Hafiz mula panik melihat tubuh tu tetap kaku..

Camne nak wat ni...dahlah tak de orang ni...nak mintak tolong saper....Aduh!minah ni pun klu nak pengsan pun..sabar2 ar dlu...tunggu lepas habis task ker...magnesium carbonate lar ko ni Hafiz..ilmu biologi mane ko pakai yg pengsan ni leh tahan2..ko ingat ade lampu isyarat ke nerve system kat badan budak tue...

Hafiz garu kepala yang tak gatal...dah tau tak gatal lagi mau garu...eh! aku nyer suke lar..kepala aku..!..Argh!!camne nak wat ni...gasak jelar...

0 comments: