Sunday, March 21, 2010

Hari Mencuri Sedunia

salam...

semalam aku menerima satu mesej dari ukhtiku, Nur Syahirah.

" Kalau hari ini Hari Mencuri Sedunia", apa yang akan awak curi dari saya?."

Aku: Laptop! hehe
Ukhtiku :Ceh, bedebAh!!
Aku : Haha..klu ko?
Ukhtiku : Akn ku curi hatimu supaya hatiku dan hatimu bersatu untk mencintaiNya..
Aku : Klu hang ni lelaki ya..mau aku jatuh chenta..haha

Aku pulak menghabiskan kredit p hantar mesej tu kat kawan aku. keputusannya? mari kita lihat. hehe

Fatin H3T3B : Ki3 crmin mt lu.kah3
Aku : wuish..berharga tu..kiki
Fatin : ki3 sebab berharga tu yang nak curi sangat sangat
Aku : wohoho..=P

Wardah H3T3A : aku nak curi apa..aku tak ske curi laa.. :-P aku curi ilmu ko..hehe..bleh kan?
Aku :curi xbleh la..kongsi insyaAllah..=)
Wardah : hehe...bagus la jawapan ko.. :-) aku tak leh cakap pape da...hehe

Cek Pah Masjid : tak tau nak curi pe. cos awak dak bek.huhu
Aku:terharu nyer..hehe
Cek Pah : :-)

Lusiana : Hm, all ur novel..can i? =b
Aku :CANNOT! haha
Lusiana : " Kalau hari ini Hari Mencuri Sedunia", apa yang akan awak curi dari saya?."
Aku : Laptop!..hehe
Lusiana : siyezlu cANNOT!hak3
Aku : tau pun...hehe

Nurzaimi Zulaili : curi duit la
Aku : duit pun tarak..hehe

Norasyikin : 4 sure nk cri fon yg dOk tgh pgang 2..bg mira xdpt msj ngan bkal tnang..haha
Aku : kejam..haha

Syafiqah : sume novel ko..wahaha..*evil laughing*
Aku : tak boleh!
Syafiqah : da ko kte hari mencuri sedunia..haha..kalo aq?
Aku : LAPTOP!
Syafiqah : lptop buruk tu ko nk..haha
Aku :tukar tukar..nk phone ko..hehe
Syafiqah : fon 3310 tu ko nk..haha

Izzati Liyana : apew ea..erm ..hah..aq nk curi kmahiran kor speaking n apew2 yg mengenai bi ..korkn pkar bab2 2 ..pas aq curi . aq nk speaking 24 jam ..hehe

Halmie Azrie : kena jawab ke?
Aku :Xnk jwb pn xpe..lg best klu jwb..=P
Halmie Azrie : Oh, cam tu pun boleh? More than one boleh tak? :p
Aku : Pun boleh!..
Halmie Azrie : 1st-your novel collection( twilight series given priority), 2nd- all your tech gadgets(hp, laptop,& etc-lelong kat workshop for scholarship saya), 3rd- any future property(car & etc). Fuh,byk curi. Kena sewa2/3 lori ni. :-P
Aku : tamaknye...hehe
Halmie Azrie : terrer

Mohamad Norfakhrullah : curi your heart.

Wani H3T3A : sy nk curi ap ek?xde brg b'hrga pun pd awk..hahaha

Azree Syafiq : ur brain..haha
Aku : Jgn!nak xam..kiki 

Antara barang yang kene curi..




jawapan memang mengarut. hehe. tapi dapat jugak hilang tension semalam. thanks..

akhir kalam.

Wasalam.








to you : thanks for the books

1 comments:

sherasan said...

salam..
macam kenal je kan entry ni..
apa2 pun, tersenyum jgaklah tengok komen di atas..
mengarut belaka..tapi best..