Wednesday, March 24, 2010

Teka teki

Salam...

hari ni aku pergi class BI. seperti yang aku dan mereka2 yang telah ponteng hari tu,kami semua datang ke class. ingatkan sir nak marah, tapi die tak pun. Sir perli jugaklah. tapi bukan aku yang kene. hehe. selamat!.hari ni buat summary. class yang sepatut nyer belajar BI bertukar kepada class teka teki. merepek sungguh teka teki sir!. hehe.

Sir : ikan apa yang ada roda?
Us : ???
SIr : Lori Ikan..*muke selamba + gelak kejam*

Sir : ikan apa yang pakai baju, kasut etc?
Jart : penjual ikan
Sir : *speechless*
Us : hah!...*gelakkan sir*
Sir : betul la tu.

Sir : kenapa kucing kalau kene kejar dengan anjing, lari tengok belakang?
Fatin : talde side mirror.
Sir : hahaha

Sir : dua soalan tapi jawapan untuk satu je.
Us : okay...
Sir : kenapa pencuri kena tangkap dan kenapa ubi jadi kayu?
Us : ????
Sir :sebab lambat cabut.

Fendi : burger apa yang tak boleh dimakan?
Sir : burger plastik
Us : salah..*senyum kejam*
Sir : pe jawapan die?
Fendi : burger yang dah dimakan la..*dengan selambanyer*
Sir : ko pernah makan kasut tak?* pegang kasut*
Us + Sir = gelak

Zakiah : ikan apa paling panjang?
Sir : ??
Zakiah :ikan sardin.
Sir : kenapa plak?
Zakiah :kan ika sardin takde kepala ngan ekor..orang pun sambung la jadi panjang.
Aku + Sir : ??
us + sir = gelak


ada banyak lagi tapi aku tak berapa nak ingat. hehe. lately ni aku cepat lupe la...hehe..

btw,untuk post aku yang ada label 'mungkin ini takdirnya' mungkin aku akan kembali tulis bile dah habis matriks.

akhir kalam

wasalam

0 comments: